Gordon Haskell - światowej sławy piosenkarz w Teatrze

27 września, godz. 19.00

Jeden z 3 koncertów w Polsce!

Autor słynnego hitu "How wonderfull you are"
 

Muzyk, wokalista, autor tekstów, podróżnik. Jeden z najbardziej enigmatycznych członków legendarnej, angielskiej grupy King Crimson. Zapraszamy na koncert, jedynego w swoim rodzaju, Gordona Haskella.

Więcej informacji

Cena biletu: 100 zł

Sprzedaż i rezerwacja biletów:

Kasa Teatru Dramatycznego w Płocku: 24 266 38 17
Biuro Obsługi Widza Teatru: 24 266 38 08
  24 262 48 40
  24 266 38 04 (faks)
Telefon komórkowy 733 771 859
Adres e-mail biuro-widza@teatrplock.pl
Sprzedaż online www.biletyna.pl
 

www.kupbilecik.pl

Komentarze

Monika Zawadzka pisze…
Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.
Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.
blogger pisze…
Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

Popularne posty